Meer uit salesprofessionals.

SalesRESPECT® training

In alle trainingen komen gespreksvaardigheden en mindset aan bod, volgens de beproefde RESPECT®-methodiek. Gespreksvaardigheden en mindset zijn als losse onderdelen verder uit te diepen in een aparte training. Heb je behoefte aan een training die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op!

Incompany trainingen

Mindset Training

Waarom lukt het soms niet? Waar ligt dat aan? Als je maximale regie wilt krijgen over jouw resultaten, dan is de Mindset training een absolute must. Over afscheid nemen van belemmeringen en het stellen van doelen. Over ontwikkeling, overtuiging en verandering. Op naar een persoonlijk actieplan!
“Voor iedereen die bezig is met zelfontplooiing en prestatieverbetering”

Gespreksvaardigheden

Sales is veranderd. Het draait niet meer om de USP’s van je product, maar om de Unique Buying Reasons van je klant. In deze training leer je dit ‘nieuwe verkopen’. Met o.a. rollenspellen oefenen we gesprekstechnieken waarmee je dieptevragen leert stellen, latente klantbehoeften achterhaalt, toegevoegde waarde creëert en vragenderwijs de regie blijft voeren.

“Onze mensen voelen zich zelfverzekerder bij klanten. Dat is lekker werken.”

Storytelling

De elevator pitch is niet meer van deze tijd. Klanten willen het waarom van jouw product of dienst begrijpen. Met storytelling leer je je verhaal op een inspirerende manier te brengen en onder iedere omstandigheid weer anders te vertellen. Ook leer je op het juiste moment je verhaal om te buigen naar een salesgesprek. Met deze methodiek open je keer op keer nieuwe deuren.
“Onze klantgesprekken zijn heel anders geworden. Leuker en effectiever.”

Social Selling

Deze training richt zich hoofdzakelijk op LinkedIn. Het zakelijke platform levert gratis publiciteit op, verbreedt je netwerk, creëert leads, verhoogt de bereikbaarheid en is ideaal om informatie te delen. Hoe zet je dit kanaal zo slim mogelijk in?
“Echt een fantastische training! Erg leuk en veel geleerd.”

Acquisitie

Telefonische verkoop en – acquisitie is een vak apart. Het vraagt om specifieke vaardigheden. In deze training staat het gebruik van de telefoon centraal, maar zullen ook andere manieren van acquisitie de revue passeren. Je leert o.a. over etiquette, omgaan met bezwaren en het creëren van commitment.
“Tools om beter sales te bedrijven, èn die bij ons passen.”

Offreren

Je offerte is je visitekaartje. Een offerte hoort een weergave te zijn van jouw inventarisatie van de klantbehoeften en het daarbij horende advies. Hij heeft een duidelijke structuur, is geschreven in onberispelijk Nederlands en wordt opgevolgd. De praktijk is vaak anders, en dat is een gemiste sales-kans. Leer hoe je de winnende offerte schrijft!

“Na deze training verraste ik mijn klanten en haalde ik betere resultaten.”

Presenteren en Demonstreren

Presenteren is zoveel meer dan het tonen van een PowerPoint of Prezi. Wat is de kern van je boodschap? Heb je ‘Rapport’ met je publiek? Met welk gevoel spreek je mensen toe? Deze training gaat over jou en hoe jij – met alles wat je in huis hebt – een succesvolle, inspirerende presentatie of demonstratie geeft, live èn online.

“Een training vol inspiratie en uitdagingen!”

Online Excellent werken

Teams, Google Meet, Zoom, Hangout, Skype en Slack sessies. De wereld is veranderd. Online werken is niet meer weg te denken. Het gaat wel gepaard met vele uitdagingen. Het gebrek aan intermenselijk contact beperkt ons in de communicatie met klanten. Na deze vijf-daagse interactieve online training (2 uur per dag) zijn er geen belemmeringen meer in jouw online werkzaamheden.
”Ik benader vergaderingen met meer rust en zelfvertrouwen.”

Onderhandelen

Onderhandelen wordt veelal gezien als één van de moeilijkste onderdelen van het salesvak. Het begint feitelijk al vanaf het eerste contact. Deze tweedaagse training focust op de basisprincipes van onderhandelen, zoals het herkennen van koopsignalen, inkoop- en afsluittechnieken. Als maatwerk training worden meer complexe onderhandelingssituaties onder de loep genomen.

“Wij hebben genoten van deze training en maken grote stappen vooruit.”

Sales voor non-sales

Het personeel dat zich enkel met sales bezighoudt, is vaak maar een klein deel van een bedrijf. Maar de hele organisatie draagt bij aan sales! Zeker de medewerkers die veel klantcontact hebben. Deze training activeert het potentieel van non-sales medewerkers en verhoogt de betrokkenheid bij de klant. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid.

“Mijn gesprekken vallen of staan met het vertrouwen van de klant.”

Open Trainingen

04

oktober

Training onderhandelen

Gedurende twee dagen neemt één van onze Master Trainers je mee in de wondere wereld van koopsignalen, afsluittechnieken, inkooptactieken en onderhandelingsvaardigheden.

01

november

SalesRESPECT sales trainingen

SalesRESPECT® training

Gedurende drie dagen (plus een opvolgdag) neemt één van onze Master Trainers je mee in de RESPECT®-methodiek. Daarna zullen je verkoopgesprekken nooit meer hetzelfde zijn en je resultaten nóg beter worden.

24

januari

SalesRESPECT sales trainingen

SalesRESPECT® training

Gedurende drie dagen (plus een opvolgdag) neemt één van onze Master Trainers je mee in de RESPECT®-methodiek. Daarna zullen je verkoopgesprekken nooit meer hetzelfde zijn en je resultaten nóg beter worden.

Nieuwsgierig?​

Heb je vragen over onze trainingen of wil je je direct aanmelden?