Incompany Trainingen
SalesRESPECT® Expert Training
Sales is veranderd. Het draait niet meer om de USP’s van je product, maar om de Unique Buying Reasons van je klant. In deze training leer je dit ‘nieuwe verkopen’. Met o.a. rollenspellen oefenen we gesprekstechnieken waarmee je dieptevragen leert stellen, latente klantbehoeften achterhaalt, toegevoegde waarde creëert en vragenderwijs de regie blijft voeren.
“Onze mensen voelen zich zelfverzekerder bij klanten. Dat is lekker werken.”
SalesRESPECT® Master Training
Deze training is een verdieping op de SalesRESPECT® Expert Training. In een Sales Play van twee dagen leer je welke inkoopfasen er zijn, welke entry-strategie het beste werkt, maak je een SWOT en een concurrent-analyse en leer je de fijne kneepjes van het onderhandelen.
“Goede toepasbare training met gedreven trainers, de dagen vlogen voorbij!”
Mindset Training
Waarom lukt het soms niet? Waar ligt dat aan? Als je maximale regie wilt krijgen over jouw resultaten, dan is de Mindset training een absolute must. Over afscheid nemen van belemmeringen en het stellen van doelen. Over ontwikkeling, overtuiging en verandering. Op naar een persoonlijk actieplan!
“Voor iedereen die bezig is met zelfontplooiing en prestatieverbetering”
Social Selling Training
Deze training richt zich hoofdzakelijk op LinkedIn. Het zakelijke platform levert gratis publiciteit op, verbreedt je netwerk, creëert leads, verhoogt de bereikbaarheid en is ideaal om informatie te delen. Hoe zet je dit kanaal zo slim mogelijk in? Daarnaast staan we stil bij de zeven beinvloedingsprincipes van Cialdini. Wij geven deze training in co-creatie met Marjolein Bongers, schrijfster van LinkedIn Power en eigenaar van House of Social Media.
“Echt een fantastische training! Erg leuk en veel geleerd.”
Storytelling Training
Acquisitie Training
Presentatie Training
“Een training vol inspiratie en uitdagingen!”
Online Sales Training
Onderhandeling Training
“Wij hebben genoten van deze training en maken grote stappen vooruit.”
Sales voor Non-Sales Training
“Mijn gesprekken vallen of staan met het vertrouwen van de klant.”